Anime Kızlar 36+5 im doğum yaklaştıkça iyice içim daralmaya başladı. Kendimi kötü hissediyorum. Özellikle 3-4 gündür. Doğursamda rahatlasam diyorum cidden çok zormuş hamilelik, annelik.
1erkekkannesiiii Anime bol bol dua oku canım. Kucağına dünyaları verecekler inşallah mutlu ol içini ferah tut. Sen pozitif olursan bebeğin de olur unutma 🥰