Tavsiyem doktoruna gitmen. Eğer doktorun da ıygun görürse hemen serum takıyorlar. 11.haftamda aynı durumu ben de yaşadım. Keşke evde beklemeden hemen hastaneye gitseydim dedim. Serum beni çok rahatlatmıştı. Salgın olduğu için göğüs cerrahine ordan da covit testine göndermişlerdi. Serum sonrası bulantım kesilmişti. Öksürük malesef iki haftadır geçmedi. Malum ilaç kullananıyoruz. Sadece parol veriliyor o da bana, ateşin çıkarsa günde en fazla 2 kez denilmişti.. Ben abartmamak kaydıyla ıhlamur limon ve ballı zencefil karışımından aldım. İnşallah kısa sürede iyileşirsin.