mervekaya0658 biooil kullaniyorum 3.aydan beri, 34.haftamdayim hic catlagim yok, kasinti da olmadi hic. Sabah aksam yagliyorum komple karnimi ve goguslerimi. Tavsiye ederim. Ben de oneri ustune kullanmaya basladim, gebeliginde hic catlamayan arkadaslarim kullanmisti.