Summerwine 23kubra23 yok canım ben doktor değilim sonuçta.Degerlerini ancak bir doktor tanımlayabilir
23kubra23 SutlacimiYedimmiBen ben bazı değerlerin yükseliği ona işaretmiş gibi anladım değerler normal mi yüksek mi bilirsiniz diye düşündüm doktora ulaştığımda soracağım çok yardımcı oldunuz
23kubra23 Summerwine hiç anlamıyorum değerlerden tiroid gibi düşündüm yüksek mi normal değer aralığı mı zaten başka sorunlarıma bu da mı katıldı haftaya kadar merak ederim sormak istedim amh yükseliği falandan bahsediyorsunuz ya biliyorsunuz gibi geldi
TTtutku SutlacimiYedimmiBen ablanızın pkos çok ileri değil korunabilirde ben 1 sene korundum bırakınca oldu regl düzenli kilo normal pko da kilodan da ziyade beslenme şekli önemli her ay regl oluyosa yumırtalama da oluyor o zaman her an çocuğu da olur pkos genetik bu arada annede varsa çocukta kesin oluyor
SutlacimiYedimmiBen TTtutku bnde pko var zaten biliyorum genetik oluyor ablamdada cikti yinede yasi itibariyle de hemen cocuk düşünüyor bnde kilolu degilim ama ozellikle evlendikten sonra alamya başladım o da alabilir almadan hemn hamile kalsa onu icin iyi olur
SutlacimiYedimmiBen TTtutku bnde her ya regl oluyorum ama korunmadigim donemlerde oluyor hamile kalamıyorum yani oyle adet oldum kolay hamile kalirim demekle olmuyor maalesef