Papatya24 haftaya gireceğim hiçbir isme işte bu diyemiyorum. Her yıl bir isim fazlasıyla moda oluyor ve her sınıfta birkaç tane o isimden oluyor ileride öyle olsun istemiyorum eşimle yıllar öncesinden hayalimiz olduğu halde Masal isminden bu yüzden vazgeçtim. Çok yaygın akla ilk gelen isimlerden olmasın istiyorum ama aşırı marjinal kulağa uyduruk gelen isimlerden de istemiyorum🫢 Tek isim koymak istiyorum ama Ece ismini çok seviyorum onunla uyumlu olacak bir isim de olabilir lütfen yardım edin😄🌸
gkbyza Papatya24 ben Simay ismini gebeliğimin başında çok istemiştim ama soyadım da ay ile başladığı için uyumsuz oldu Ayşe Sinem koyduk kızımın ismini şimdi 33 günlüğüz 😇
Bade_13 Papatya24 ayyyy tamamen aynı durumdayız eşim defne dedi ama ben böyle hem çok güzel hem çok anlamlı olsun ama böyle yeni saçma isim olmasın istiyorum hemde çok naif olsun istiyorum sonuç ortada isim yok😂😂
kbrbrdkc Ece ismi ile Eylül bence çok yakışır, Eylül Ece 😊 bizim de bi kızımız olacak Amine Hüma koymayı düşünüyoruz
Papatya24 Bade_13 Aynen çok mu seçiciyiz bilmiyorum ki söylenen her ismi zaten defalarca düşünmüşüzdür sanki daha önce duymadığım bir şeyi arıyorum duyunca işte bu diyeceğim ama o isim ne hiçbir fikrim yok😂 Bu arada Defne yeğenimin ismi genelde inatçı ve zor oluyorlar😄
Leylaberk Valla biz de ceylin, mihrimah, Hümaşah şuan bu 3 işine yakınız onun dışında hiç birini beğenmedi eşim detaylı ultrason dan sonra net olarak karar vericez 20+1 deyim şuan