Hifabebekk Kızlar bebegim 34 haftalık ama doktorum 36 haftayla uyumlu dedi kilosuda fazla 4 kiloya ulaşırsa sezeryanla alırım dedi bazı doktorlar para için böyle yapıyormus siz olsanız ne yaparsınız birde böyle olunca erken doğarsa küvezde kalıyor mu yine
guzelanne01_ Hifabebekk 36 haftadan sonra erken doğum denilmiyor ama bebeğin ciğeri gelişmemiş solunum promblemi olursa alırlar ki son zamanlarda çok duyuyorum gününde doğan bazı bebeklerde 1 2 gün solunumdan kuvezde kalıyor haftasına göre önde olanı duydum bu iyi bişey ve genetiklede alakalı babası annesi veya dayıları amcaları iri yarı kilolu insanlarsa Böyle olabilir
Ebrukunkul Hifabebekk bende şuan 36+1 im geçen hafta gittim bebeğin iri görünüyor dedi yani 37 38 haftalık la uyumlu dedi bi an acaba şeker mi var bende dedim ama takmadım çok ta çünkü doktorda yanilabiliyor. Bugün gittigimde ise dedi ki 37 haftayla uyumlu kilosuda 3109. Yani hiç dert etme kendine.
Ebrukunkul Hifabebekk ha bide banada demişti kilosu fazla fazla diye ama kilosunu söyledim işte öyle fazla bi kilosu yok
Hifabebekk guzelanne01_ babası da yapılı canım onunla da alakalı olabilir başka doktora göründüm oda kafası büyük dedi 1 hafta arayla gittim doktora 700 Gr almış bana fazla geldi bukadar alıyor mu bebekler son aylarda
Hifabebekk Ebrukunkul şuan 34 hafta kilosu 2800 çok değil mi haftasina göre 4 olunca mutlaka hemen alınmasımı gerekiyor anlamadım ki
guzelanne01_ Hifabebekk evet çok hızlı alırlar son haftalarında ve babasına çekmiştir 2 li 3 lü ve renkli ultrasonunuz temiz çıktımı
Ebrukunkul Hifabebekk valla bende sordum normal doğuma engel olur mu kilosu diye dedi ilerleyen haftalarda gorucez onu
tazeanneveminigi Hifabebekk kuzum valla aynısını yaşadım. En başından beri özele gidiyordum. Doktorum çok fazla sezaryen baskısı yapıyordu. Yemeyi içmeyi azalttım devlete geçtim. Doktor gayette müsaitsin dedi normal doğum için. Heralde devlette kalacağım
Haticevrl Hifabebekk aslında doğru söylüyor doktor 4 kiloda olan bebisi normal doğumla ne bilim hem seni yormak hem bebeği yormak istemiyebilir benim ilki sexeryan di 2500 kilo 😅 şimdi normal olucak isallah 😊
tazeanneveminigi Hifabebekk kuzum doktorların kolayına geliyor açıkçası. Hatta bana doktorum şey dedi senin yaşıtların hep sezaryenli sen neden ısrarcısın gibi dedi. Ben de tavrımı koymuştum Allah’tan bir sıkıntı olmazsa isterim tabi ki.. değişikler
Ozge-Ka Hifabebekk parayla ne alakası var sizi zamanında doğurtsa da aynı parayı alıcak :) 4 kiloluk bebek de küvezde kalmaz bence zaten yeterince gelişmiş oluyor.
guzelanne01_ Hifabebekk detaylıda bişey dendimi Kafası büyük olmasının ne gibi promblemi varmış açıklama yapmadımı canım
Ozge-Ka Hifabebekk 4 kilo sonrası normal doğum riskli oluyor. Benim ablam kadın doğum uzmanı ordan biliyorum. Hem de devlette çalışıyor kendisi de 4kilo üstünü normal doğum için bekletmiyor. Bundan ekstra ücret almıyor yani:) Riske atmamak için öyle demiştir diye düşünüyorum. Doktorunuza güvenin bence eğer güvenmiyorsanız başka bir doktora da danışın.
guzelanne01_ Hifabebekk Allahımın izniyle yoktur evhamlanmışsın canım Annesin normal Hepimiz aynı duygulardan geçiyoruz ALLAHIM korusun yavrunu