5+5 haftalık gebeyim dün doktora gittm vajinal ultrasonla baktı kese küçük dedi beta istedi verdim 5736 çıktı beta sonucun çok iyi haftan ve gününle uyumlu ama kese betaya göre küçük sanki dedi bebeğin yerleşim yeri falan çok iyiymiş hiçbir sıkıntı yok üç cuma tekrar çağırdı kontrole kesenin küçük olması sorun mu dedim hayır bi sorun yok dedi ama kesenin olması gerektiğinden küçük olduğu söyledi anlamadım başına gelen varmı ne diyorsunuz