A_syma Busra_011 Hic bir aksilik olmazsa ,erken gelmezse ,kisi istege bagli sezeryan demezse 38 39da cati muayenesi yapiliyor. Normale uygunmu degilmi diye. Sonra karar veriliyor. Eger bu haftadan once kendi gelmezse
SebnemRasit Busra_011 ilk gebelikse zaten 39-40 bekletiyorlar son ana kadar belirlenmiyor eğer çocuk makat geliş felan değilse herşey normalse son anı bekliyorlar çünkü ilk çocuk diye beslensin diye.