myl kızlar merahaba 18 haftalık hamileyim 1 haftadır direniyordum hastalıga en sonunda acilik oldum ve ntibiotik ve bogaz spreyi verdiler bebege zararı olmaz dediler ama herkes birseyler diyor hamilelikte kulanan var mı sıkıntı olan
ilkimbebee myl 16 haftalığız bende acilde 2 tane serum yedim kanda enfeksiyon çıkınca doktorum antibiyotik başlattı bebeğe ve bana zararı olmayan
aslibek45 myl ben covid oldum ateşim düşmeyince bir defa serum yedim 3 tane falan da antibiyotik içtim. Bi sıkıntı yok şimdilik daha doğum yapmadım
myl aslibek45 Cok gecmiş olsun sanada bende kulanmak zorundayım gecmedi 1 hafta daha bakalım hayrlısı inşallah