Kaşıntı da varsa mantar enfeksiyonudur. Bende de önce sarı akıntı olarak başladı ve sürekli geliyordu daha sonradan kaşıntı, giderek de tahriş söz konusu olunca doktorum fitil ile krem yazdı. Çok şükür şuan sarı yoğun bir akıntım veya kaşıntı yok 😇🌼 çok geçmiş olsun ..