Seda3309 39+2 haftaligiz bizde bugün kontrolüm vardı kızım 3,800 olmuş normal istediğim için 1 hafta daha bekliyelim eğer gelmezse pazartesi gel yatış yapalım salı sabahı da alalım dedi doktorum bekliyoruz bakalım gelicek mi bu hafta da ama korkuyorum da kilolu olduğu için zorlaya bilir dedi doktorum hayırlısıyla gelsinler bebislerimiz inşallah