Hilal3425 Tüp mideliyim 9 aylık ameliyatliyken hamile kaldım şuan 30+3 deyiz tüp mideli olup normal doğum yapan yada normalde doğum planlayan var mı acaba doktorlarınız bu konuda ne diyor
baby3_ Hilal3425 arkadaşım oldu hergün 2-3 km yürürdü çok dağlıkla beslendi . Normal doğum yaptı valla
funnymummy Hilal3425 benim arkadaşım da tüp mide ameliyatıydı 1 yıl sonra felan hamile kaldı ameliyattan normal doğum yaptı kendisi
Hilal3425 baby3_ ne kadarlık ameliyatliyken hamile kalmıştı benim çok erken olduğunu için ıkınma esnasında iç dikişlerin patlama ihtimali varmış
Hilal3425 Betul124 benimde gördüklerim hep sezeryan erken dönemde hamile kalanlar özellikle belki erken dönemde hamile kalıp normal doğum yapana denk gelirim bir ümit olur diye yazdım
Hilal3425 baby3_ oda baya erkenmis ay inşallah bana da nasip olur sezeryandan çok korkuyorum bende yürüyüş yapıyorum birde pilates
Hilal3425 SaHil_Hayat ben çok zayıf hamile kaldım oyuzden özel bir beslenme planı uygulandı 10 kilo aldım
Kubrakck2222 Hilal3425 ben de tüp mideliyim 2019da oldum, şimdi 22 haftalık gebeyim, doktorum hiçbir şey demedi normal veya sezaryen olursun diye, ben de çok merak ediyorum😬
Hilal3425 Kubrakck2222 sizin baya olmuş 18 aydan sonra hamile kalmak öneriliyor ondan sonra normal bir kişi gibi oluyor ben erken davrandım :)