egemomss 13 günlük olduk bugün biiiz😇 Emzik bir kere denedim tuttu hemen bebişim,ama nedense kıyamıyorum emzikle kandırmaya😂 Daha doğrusu meme reddi yapar mı diye düşüncelere girdim. Siz kaç günlükken emzik verdiniz?
HilalEyce egemomss Oğlum kuvezde kalınca verdiler on gün boyunca eve gelince bende kıyamadım bir aylık olsun vereyim dedim. Bu seferde oğlum tutmadı 😂 gazlı bir bebek o yüzden keşke en başta verseydim diyorum.
gkbyza egemomss ben de herhalde bir haftalıkken falan verdim tuttu hemen ya pişman değilim çünkü bazen mememi sakız gibi çiğneyip yara yapıyor emdikten sonra. Öyle yapmaya başlayınca hemen memeyi çekip emziği veriyorum. Uyurken onunla oyalanıyor sonra tak diye fırlatıyor ağzından. Memem mutlu bebiş mutlu 😅
Minigim38 egemomss ayy benim bebeğim ilk 10 15 gün emzik emdi sonra kendi kendine bıraktı gögsümü emzik yerine koydu o şekilde uyuyor 🤦♀️evde emzik koleksiyonu oldu 🤭. Şimdi Philips avent aldım emiyor gibi ama yine uyuyacağı zaman gögsümü istiyor nasıl alıştıracağım bilmiyorum 🤷♀️
gkbyza egemomss alıyorsa neden olmasın yani hem seni rahatlatır oyalar bebeğini verme dişleri bozulur diyenleri de takma en geç 2 yaşa kadar bırakılabiliyor o zamanı o zaman düşünürüz 😅 İsviçreli ortodontistler de diş yapısını bozmadığını onaylamış zaten tabi kişinin kendi tercihi ama her ağladığında göğsünü açıp meme vermek bi bakımdan zorlayıcı olur ilerleyen zamanda bence
egemomss gkbyza Diş yapısının bozulduğunu zannetmiyorum ya inanmıyorum ona sadece memeyi unutur mu diye bi korktum bir kaç haftaya kadar veririm herhalde