zynpshyla Hamileliğimin başlangıcından beri ona gidiyordum bu ay itibariyle bıraktım. Canım canım diyerek muayene eder. Öğretmen arkadaşlar sezeryanda çok iyi olduğunu söylüyorlar. Normal doğum isteyenleri de son anda bi bahane bulup sezeryana yönlendiriyormuş. Ben o yüzden bıraktım doğum yaklaşıyor bir şehir hastanesini deneyeceğim olmadı Fatma Aydın’a başlayacağım.