AzraFarah Kızlar bugün sol göğsüm acıdı, açtım baktım ucunda kıl çıkmış, çıkar mı diye biraz çektim ama çıkmadı, normal mi, koparsam bişe olur mu
Yelkovan1 AzraFarah benim kahverengi kısımın kenarlarında çıkıyo uzun uzun koparıyorum ama ucunda dediğinizi pek bilemedim tam göğüs ucundamı
1erkekkannesiiii AzraFarah koparıp vücudunu uyarma canım. Gebelikten oluyor benim de var dokunmuyorum özellikle göğüs çok hassas süt oluşumu yapıuor vs dokunmayın derim
Deletedmom_27 hamilelik doneminde isen eger hormonlardan dolayi ic bacak gobek gogus killanmasi olabilir kara kara da olabilir lutfen dokunmayin dogumdan sonra kendiliginden dokulecektir simdi cekip koparirsan dogumdan sonra da o hep orda olucaktir
1erkekkannesiiii AzraFarah yok endişe edecek birsey değil ama kesinlikle ellemeyin doktorum göğüsten bir kil bile çekme dedi. Vücut erken doğum için uyarılabilir diyor krem bile süremiyorum ucu yara oldu
1erkekkannesiiii Sevensevilen o kadar çok kaşınıp rahatsız ediyor ki anlatamam. Bisey olmasın diye hiç dokunmadım ama yakında gümüş kapak baslıcam acısa bile mecbur 😫