Seydo54 yanealakanealakaa mart annesi olacaksiniz o zman🙃 benim ikinci gebeligim ilkide martta oldu nasip olursa bu oglusumda mart olacak 8 mart
Seydo54 yanealakanealakaa ama benim muhtemelen şubat sonu gibi olabilir, ilki sezeryandi, 99 diorum ama 99 olmayabilir🙈
Lutfiye20 Seydo54 Rabb’im sağ salim kucağına almayı nasip etsin.benim de 106 kaldı 15 Mart gibi gözüküyor ondan sordum ☺️