Bursi canım bende öyleyim 18. Haftamda tespit edildi. Çentik diyor doktorlar ona. Şu an 30. Haftamdayım hala aynı. Bebeğin gelişimini yakından takip ediyorlar şu ana kadar beslenmeme dikkat ettim cok şükür herşey yolunda. İlk öğrendiğimde ağlamaktan helak oldum hemen ünive gittik doçente falan göründük. Coraspin 150 mg günde 1 tane alıyorum aylardır. Doktor herşey yolunda diyor. Sende lütfen üzülme, merak etme erken doğum, gelişme geriliği riski var ama bütün gebeliklerde olan riskler sende biraz daha fazla. Eğer dikkatli olunursa kontroller aksatılmazsa sol tarafına yatmaya dikkat et hiç bir şey olmaz allahın izniyle 🌸😘