yanealakanealakaa hanımlar merhaba, ben üşüyünce göğüslerim aşırı derecede acıyor ağrıyor. sanki böyle iğne batıyormuş gibi oluyor. sizde de böyle oluyor mu ve bunun sebebini biliyor musunuz?
twinboymama yanealakanealakaa gebelikteki göğüs hassasiyetnden. benim de 4. haftada başladı doğurana kadar o hassasiyet varsı. bir ara insanlara sarılamıyordum bile 🤦🏽♀️ Allahtan çok sürmedi o
EmineDefneGokce yanealakanealakaa bilmiyorum ki niye geçende duşa girmeden önce titreme geldi o an oldu 30 haftalık gebeyim😂 ama kötü bişi değil bence. Emzirirken sürekli olurdu can sıkıcı bi durum
yanealakanealakaa twinboymama normal zamanda bir şey hissetmiyorum, üşüyünce aşırı derecede canımı yakıyor ama. en başından beri böyle
twinboymama yanealakanealakaa evet benim aşırı hassasto ve üşüyünce de ekstra hassaslaşıyordu. duş alacakken banyoyu ısıtasım gelirdi
Mello29 yanealakanealakaa Ay ben de öyleyim üsüdügüm de gögüslerimi sanki biri yakıyor ates tutuyor gibi garip bir acı yasiyorum simdi havalar sogudu dısarü cıkarken gögüslerime bir seyler mi sarsam diye düsünüyorum.
yanealakanealakaa Mello29 dimiii .)) ben de göğüslerim üşümesin de yeter bana kafasına giriyorum hemen
Mello29 yanealakanealakaa Aynen öyle üsümeye başladığım an eve koşasım geliyor hamilelik cok acayip cidden bütün vücudumuzun kontrolü bizden gidiyor 25.haftaya geldim daha alısamadim.
Nazendehanim yanealakanealakaa usutunce ciğerler gogusler ağrır zaten rüzgar yemissiniz gibi hatta bazen nefes alınca batmalar da olur