Esraliiii Kızlar ikili test isteyen Dr sonuca bakıp normal dedi baska Dr yüksek risk çıkmış dedi hangisine inanıcam bilemiyorum kafadan salma iş yapıyorlar anlayan var mı bakar mısınız 
mysweetbabyy Esraliiii riskli cikmis ama bu bir istatik sonucta riskli cikmis olması bebekte bir sorun var demek değil iyi bir perinatolog ile görüşün
KeremikoBayky Esraliiii 2 li testlerin hata payı yüksektir bize evet yada hayır demez olasılık verir. İyi bir perinotoloji prof u bul ve git derim hatta imkan varsa hiç bekleme fetal dna ver en garantisidir
Htc_srr Esraliiii bu doktorlar sikayetten baska bisey istemiyor illaki sicillerin ikirlete ekler insani sallamiyorlar biz bi bebek getirecez dunyaya onemsemiyolar
sedamom00 Esraliiii bnce ikili testler yanıltıyor insanı daha detaylı ultrason filan da var kafanıza takmayın hemen o kadar para vermenize gerek yok detaylı ultrason da risk çıkarsa başka şeyler yapın
Esraliiii mysweetbabyy evet canım öyle yapıcam hem kardiyoloji yönlendirdi kızıd a özel radyolaga gitmiştim ünşallah yine ona gidicem
Esraliiii KeremikoBayky Dr eger istersen yönlendirin demişti kardiyoloji gidicem oradaki sonucta öenmli sanırım kalbinin sol tarafında da parlaklık gördüler
Ormanmeyvelii Canım maalesef riskli çıkmış mutlaka ya amniyosentez ya fetal DNA yaptır için rahat etsin
KeremikoBayky Esraliiii riskli gebelik kromozomal olasılık var perinatologda görmeli ama kardiyolojiyede gidersin tabi
Esraliiii Htc_srr kesinlikle adam bana normal dedi dünkü Dr senin ikili test riskli diyor e gösterdim dedim Dr a normal dedi dedim
Esraliiii sedamom00 detaylıda kalbinin sol tarafında parlaklık görüldü canım persembe kardiyoloji gidicem bakalım
sedamom00 Esraliiii inşaallah canım bişey olmaz bnm bildiğim kadarıyla burda görmüştüm kalbin de parlaklık görülmüş ileri ki haftalarda kaybolmus burda baya paylaşmişlardı
Lunaaa92 Esraliiii sadece trizomi 13/18 riskli gibi çıkmış anladığım kadarıyla, 147 de 1 ihtimal genelde 250 altında değer olduğunda doktor amniyosentez önerir veya fetal DNA ama canınızı sıkmayın bi perinatologa gidin onlar daha iyi anlıyor