Kızlar merhaba bugün 37 haftalık olduk. Benim 2. Sezeryanim olacağı için 38. Haftanın içinde alacaktı doktorum ama bugünki nst de düzenli sancılarım çıktığı için yarın sabah tekrar nst çekip aynı sıklıkta sancı çıkarsa hemen sezeryanla alacagini söyledi doktor ama şuanda da ara ara vuran sancılarım var büyük ihtimal yarin doğuma alacak bu postumu gören hamislerden dua bekliyorum inşallah bebegimi sağlıkla kucagima alırım. Bu arada 37de doğum yapan annelerimiz varsa içimi rahatlatacak şeyler yazarlarsa çok mutlu olurum