Kızlar dün akşam sanırım çok yedim bide üstüne pasta yedim ve hazmedemeyip çıkardım baya rahatladım bugün de kahvaltı vs yaptım herhangi bir sıkıntı yoktu bir an ayaktayken içim bir mayhoş oldu başım döner gibi oldu ve bulantım oldu yattım dinlendim geçti dedim ama ne zaman ayağa kalksam tekrarlıyor yatınca geçiyor sizce neden oluyor ilk defa böle bişi yaşıyorum yemek yememde vs sıkıntı yok rahat rahat yiyorum ayakta olunca böyle bişi oluyor