Jgtcfvuuvjvgk esmerella37 seni üzmek istemiyorum inşallah umduğun gibi olur bende böyle yaşadım doktoruma da soyleyince bazen adet olmadan önce kahverengi akıntı olması normalmiş rahimde fazla kalan kirli kanmış sonradan rengi açılıyor muş zaten