Adamiraninannesi Hanimlar bim marketin bulaşık tabletini kullanan var mı digerleri çok pahalı ? Mennun musunuz ona geçmeyi dusunuyrum artık
Dugmee Adamiraninannesi 2 yıl olacak evleneli en başından beri kullanıyorum bimin tabletini gayette temiz yıkıyor. Bim candır 🤣
reyhan12 Adamiraninannesi bulasik makinam yeni bimin tableti rezil etti bardak tabaklari asla tavsiye etmiyorum
17papatya Adamiraninannesi ben de makinamı ilk kullandığım zamnlarda almıştım bimden maalesef memnun kalmadım paketi yarısı duruyor mutlak dolaplarını siliyorum bitsin diye bence en güzeli fairy ama o da çok pahalı o yüzden 2 aydır finnish kullanıyorum ondan da memnunum
ilkanneyim06 Teyzem almıştı bimin bir güzel bir güzel tertemiz çıkıyo demişti ama alıp kullanmaya fırsatım olmadı ben fairy kullanıyorum kendisinden memnunum ama fiyatından değil 🫠 çare bim ♥️♥️
Adamiraninannesi ilkanneyim06 Aşırı gereksiz pahalı sonuçta yikanicak yine o kadar para veremem 😂😂 Bime dönüyorum ben de insallh memnun kalirim
ilkanneyim06 Adamiraninannesi denemeye değer teyzem çok titizdir çok övdü bana bi bildiği vardır eminim bende alıp denicem ♥️
Mucizebebek2 Adamiraninannesi ben a101 den almıştım ama benim makinam eritmiyo onu tablet olarak kalıyo gene bimden aldim oda bardakların rengini mahvetti fairy kullanıyorum son çare
Minigim38 Adamiraninannesi ben hepsini denedim ama en cok şok marketinkini sevdim. Geçen bimden aldım makinem yarısını almış yarısı kalmış belki benim makineden kaynaklı bilmiyorum 🤷♀️ ama annem teyzem kullanıyor bim cok memnunlar
Daffyy Adamiraninannesi fınısh bile lekeli bırakıyor bence en güzeli fairy hem kokusuz çıkarıyor hem temiz hemde leke bırakmıyor. Fınısh çatal kaşıklarımda leke yapıyordu. Biminkini o yüzden deneyimlemeye bile korkarım😊