kizbebekannesii hic sorun etme canim dedigim gibi en kisa zamanda git endokrin bolumune benim tsh degerim 4,66 idi 16.haftada kendi kadin dogum doktorum dahiliyeye gonderdi degerime gore doktor ilaca basladi her sabah ac karnina ayni saatte alicaksin dedi ve 45dk sonra kahvalti yapabilirsin,1 ay kullandim sonra tekrar dahiliyeye gittim degerim 1,25 olmustu doktor cok iyi aynen devam doguma kadar devam edicez her ay kan testi yaptirip geliceksin dedi ama ilaci kullanmaz isek tehlikeli bebek gelisimi acisindan ben 16.haftamdan beri kullaniyorum ilaci doktor kontrolunde suan 37+2 gunluk hamileyim dedigim gibi hic korkma ama her ay takip eder doktorun zaten