Kızlar 5 6 aydır bebek istiyoruz 2 defa düşük oldu bu ayda evin inanılmaz tadilatı oldu öyle çalıştım ağır kaldırdım eşimle çok beraber olmadık neyse adete az kala test yaptım 2 tane aynı marka 2side bozuk çıktı buraya da resim attım bozuk dediniz 2 gün sonra tekrar test aldım 2 tane yaptım negatif bembeyaz ama hicbisey yok sonra dedim böyle tek tek test alıyorum zor oluyor internetten 15 adet sipariş ettim dedim dur şu son kalanida yapayım bari zaten 15 tane gelecek akşam saat 9 civarıydı günün 4. İdrayiyla yaptım anında silik çıktı çok sevindim bekledim kargo geldi yaptım yine silik ertesi gün yaptım az daha görülüyordu yani 3 4 gündür yapıyorum bugün 2 tane kıpkırmızı çizgiyi gördüm hiç beklemiyordum bu ay çok mutluyum inşallah bu mutluluğu hepiniz yaşarsınız 😍😍😍