Hulya2626 Canım normal çayda zararlı zaten vücudundaki bütün demiri alıyor.. Karanfil hamilelikte önerilmiyor
“” Özellikle ilk 3 ay düşük tehlikesi yüksek olduğundan kesinlikle kullanılmamalıdır. Eğer kullanıldıysa ve mide bulantısı, baş dönmesi gibi belirtiler ortaya çıktıysa acilen hastaneye gidilmesi gerekmektedir.”
Ek olarak;
“” Karanfil içerisinde pek çok keskin ve kuvvetli madde taşımaktadır. Bu da anne adaylarına, hamilelikte karanfilin zararı var mıdır sorusunu sordurtmaktadır. Hamilelikte karanfilin zararları vardır. İçerisindeki kuvvetli antioksidanlar bebeğin düşmesine neden olmaktadır. Hamilelikte karanfil çayı ve karanfil suyu içilmemelidir. Doktor tavsiyesi alınmadan yemeklere katılmamalıdır.””