Tugyal peloo iki hafta sonra yine gidicem bakalım bizde ama kızdır çünkü ben hamile olduğumu anladığından beri hissediyorum kız oldugunu
peloo valla ben de hep oğlum olucak die hissediodum doktor kız diyince şaşırmıştım baya 😊 bizimki göstermio en azından tahminde bulunun die ısrar etti eşim sabırsız biraz 😊 yoksa ben netleştirene kadar bilmek istemiodum 🙄 16.haftadan sonra eğer apaçık kendini gösterdiyse değişmio bi daa die duydum
Bulutyasav Bulutyasav benim de 13+4 erkeğe benzettim dedi ama net bir şey söylemedi taaa 5 hafta sonra randevum çatlarım herhalde 😏