Kizlar sezaryan olalı 14 gün oldu dikiskerimide aldırdım. Agri acı vs yok arada sizlama oluyor sadece. Doktor kontrol etti dikisleri alırken sorun yok dedi ama dikisin olduğu o çizgide 5.6 cm uzunluğunda kirmizi kahverengiye yakin renkte birsey var bilmiyorum anlatabildim mi. Diğer taraflar normal renkte sadece o dediğim yer değişik. Sanki icerde ip kalmış gibi. Gecer mi o kizlar bir sorun olsa acı olur heralde dimi