Svalpydn35 Gelebilikte vücudunun çeşitli yerlerinde et beni çıkan var mı aranızda…ilk gebeligimde olmuştu şimdi ikinci gebelikte de yer yer farkettim çıkmış.. bu konu hakkında bilgisi olan var mı Dr a gitmeli miyim 🤦
AyseKA Svalpydn35 bende de çıktı. Sizin yazınızı okuyunca rahatladım. Bi tek bende mi, oldu demiştim. Boynumda çıktı omuzlarımda çıktı. Baya çıktı minikler ama nasıl geçecek kendiliğinden mi acaba
eylulicten Svalpydn35 yok canim bende boyle bi post acmistim. Hepsi dokuldu merak etme 😊 sakin dokunma bazilari gebelikte bile dokulebiliyor
Svalpydn35 Melike_nur53 hormonlardan dolayı diye düşünmüştüm bn de demek ki bı çok kişide olabiliyo Muş.tek bnde olduğunu dusunmustum korkmuştum açıkçası
hayalperest2310 Svalpydn35 hamilelikte ne kadar çok şey varmış ya 😂😂bende de siğiller var o yüzden sordum
Svalpydn35 hayalperest2310 siğil nerenizde çıktı.bulasici oluyo disisiyse eğer siğil… Yaktirabilirsiniz Dr a danışıp tabi, Genital siğiller başka bı tedavi gerektiriyo diye biliyorum
hayalperest2310 Svalpydn35 şu an yaktırıyorum canım zaten tedavi görüyorum aktif olan cinsten inşallah biran önce kurtulurum