muallimehanimmom5 busetekerr ben ilaçtan başka çare bulamadım canım prilam var hamileler gönül rahatlığı ile kullanabiliyor bulantınızı hafifletip iştahımızı yerinize getirir en azından ilk trimester sürecinde kullanabilirsiniz onun dışında kaşarlı tost ve leblebi bana iyi geldi onları da tavsiye ederim
busetekerr muallimehanimmom5 Sorun şu ki yemek kokusu gelince o yemekten soğuyorum ve hiç yiyemiyorum umarım doktor randevumda doktorum ilaç yazar da az da olsa rahatlarim
Lulu02 busetekerr benim doktorum prilam yazdı canım neredeyse bulantisiz geçiriyorum hamileligimi çok şükür 🙏
busetekerr Lulu02 Umarım bende öyle olurum yemek yiyemiyorum sabah uyanır uyanmaz akşama kadar bulantılarım devam ediyor mahf oldum ya
Angelin_00 @busetekerr mide bulantısı diyince bile yaşadıklarım aklıma geliyor tuzlu bişey yiyemiyosun diye üzülme yesende o mide bulantısının çaresi yok benim bulaştıklarımda 7 haftalıkken başladı 4. aya kadar aralıksız devam etti her yediğimi çıkarıyordum. Şuan 6. ayımdayım eskisi kadar yok çok şükür ama arada kusma ve mide bulantım oluyor. Sabret geçmiş olsun 💐
busetekerr Angelin_00 Çok teşekkür ederim canım benim inanın ki dün o kadar kötü oldum ki 2 tane serum ile kendime geldim umarım en kısa zamanda geçer daha önceki hamileliğimde hiçbir şekilde böyle bir sorun yaşamadım. Umarım sağlıklı bir şekilde Bebişleri kucağımıza alırız 🙏🏻♥️
Ebru1995 Ben 11. Haftada girdim . Aşırı bulantılarım ve kusmalarım oldu. 12. Haftadan sonra doktorum hafifleyecegini söyledi ama bilmiyorum. Umutla geçmesini bekliyorum. Gerçekten çok zor . Hayattan bezdiriyor insanı. Hiçbir şey yapamıyorum.