Kızlar ben şuan 7+6 gözüküyorum uygulamaya göre ama 12 gün önce muayenede 2738 beta ile keseyi ufak yeni gördük Doktorum 15 gün sonra gel dedi daha randevuma şuan var ve benim aşırı midem bulanıyor yemek yiyemiyorum kokudan da herşeyden de midem bulanıyor üstelik hipertansiyon hastasıyım o yüzden tuzlu birşey yiyemiyorum mide bulantım dinsin diye. Tuzsuz mide bulantısi geçiren ne var yiyebilicegim , yemek yemem lazım açlıktan ağlayacağım şuan resmen 🥺🥺