Merhaba anneler ben 32+1 hamileyim bu ayın 24 ünde gittiğimde 1550 gram ve gerilik var dediler 2 ayrı doktor da ama bugün gittiğimde ise aynı doktor 1890 gram olduğunu pozisyonu yan durduğunu toparlamış dedi bu kadar kısa sürede nasıl değişir birde bu ultrason da hatalı ölçme olur mu aynı doktor da