16-17.haftadan beri 1 haftalık gerilik olan bebeğimde 20.haftadan itibaren ultrasonda bacak/femur boyu ve karın/ac ölçümleri geriden gelmeye başladı bebeğimin ve şu an 4 haftalık gerilik mevcut. Baş ölçümü normal. Amniyosentez yaptırdık sonuç bekliyoruz genetik bir şey mi diye.. perinatolog hiç iyi konuşmadı. Gebelik tansiyonum da olduğu için her şey daha kötü ilerliyor. Var mı bu kadar erken haftalarda benzer şeyler yaşayıp bebeğini sağlıkla kucaklayan :(