Minikmucizem199 3 yemek kaşığı pirinci 1 su bardağı suyla pişiriyorum piştikten sonra 1 lt süt döküp kaynatıyorum kaynayınca 2 yemek kaşığı nişastayı biraz suyla kasede açıp tencereye döküyorum 6 dk sürekli karıştırarak kaynatıyorum sonrasında 1 su bardağı şekeri döküp 6 dk daha kaynatıyorum en son 1 paket sıvı krema ilave edip karıştırıp vanilyasını ekleyip kapatıyorum kaselere koyduktan sonra fırınlayacaksam üstünün kabuklanmasını bekliyorum kabuklandıktan sonra fırın tepsisine su koyup kaseleri koyuyorum 200 derecede sadece üst ayarda fırının en üst rafında fırınlıyorum