Sirine34 Benim son adet tarihim 24 ekim 1 hafta önce test yaptım pozitif çıktı hala kan testi vermedim bilmiyorum benim ki doğru mu doğruluk payı ne inşallah rabbim gönlünüzden geçenleri en kısa zamanda hayırla versin 🌸
yumamiii Merhaba benim yumurtalıklarımda inanılmaz bir ağrı ve vücudumda çok halsizlik var bugün test verdim 1.20 çıktı betam. Reglime 7 gün var. Sizce ihtimal var mıdır? Yoksa evham mı yapıyorum****
Meryem_asaf11 Kadriye28 bana mı dedin ben yeni kullandığım için kim kime demiş anlamıyorum yükselir mi sence
Ozlem_K38 Meryem_asaf11 Merhaba, ben 1.4 la öğrendim kuzum 2 gün sonra tekrar kan verdim 23.9 olmuştu 🙈 Şuan 9+4 haftalık olduk 🙈
Svgg Meryem_asaf11 tabikide canım cok normal biraz erken thlil aldığın için değer düşük gözüküyor Allah izin verirse yükselir o
Ozlem_K38 Meryem_asaf11 İnşallah canım Rabbim gönlüne göre versin inşallah. 2 gün sonra aynı yerde aynı saatte kan ver inşallah pozitife döner 🌸
Ebru_38 Meryem_asaf11 sık idrara çıkma en belirgin belirtilerden biri. İki tane idrar testi yapmanı öneririm 2gun ara ile varsa zaten hemen çıkar. Emin olmak için kan testinde beta hcg ne baktır. Varsa değer çok yüksek gelir zaten
Meryem_asaf11 Ebru_38 idrara çıkıyorum sık ama çok adet sancım var gelip gidiyor ha oldum olucam diyorum ama olamıyorum belim ben ayakta kalınca çok yoruluyor
Meryem_asaf11 Svgg adetim 3 gün geçikti erken bence de kan tahlili için bellide geç döllenme olabilir
Kadriye28 Sirine34 erken gebelik net çıkartır canım ay ben hamileyken bile negatif çıktı bana doktor neler dedi dış gebelik çok şükür sağlıklı hep içini ferah tut