Arkadaşlar Allah rızası için biri bişi desin biz boşa mı kürek çekiyoruz eşimde sperm hareket ve şekil bozukluğu çıktı hareket yüzde 20 takviyeler kullandı 7 aydır sonuç yine yok bebek yine yok.
- Çatlatmanın da negatif olduğunu gördüm az önce üstelik 3 kaliteli yumurtam vardı bu ay
Ağlamıcam diye söz verdim eşime olmuyor olmuyor kızlar o tek çizgiyi gördüm yine gözlerimden yaşlar süzüldü ben anne olamayacağım hiç bir zaman dedim
Artık kendimi buna hazırladım bende bi sorun yok eşin yıllarca nargile içip tayt kadar dar pantolonlar giymiş faturası da bana patladı malesef işte böyle içimi dökmek istedim size kardeşlerim kendimi çok çaresiz mutsuz hissediyorum artık