ayseeray1 ikili test sonucunuzla birlikte değerlendirmeye alınır, bazı doktorlar yüksek diyor bazıları 3-3,5 a kadar sınır kabul ediyorlar, benimde 2 üstüydü çok kafama taktım ama her ense kalınlığında problem olacak diye bişiy yok, çok fazla örneği var, başka test yaptırmak istemedim ama güzel düşünmeye çalışıyorum hep