Tanembebek5 13+3 günlük hamileliyim kızlar biraz önce böyle bir akıntı vardı gün içinde yoktu benim gibi olan var mı? Ya da nedenini bilen?
guzelanne01_ Tanembebek5 benim doktorum beni kontrol ederek Adetten kalan kalıntılar dedi Yerleşme bile değil dedi Ama siz yinede doktorunuza sorun çünkü ben gebelik dışında bile adetim az geldiğinde Ay içerisinde lekelenmen oluyor☺️
Tanembebek5 guzelanne01_ aaa doğru benim ay dönümüm bu aralar son adet tarihimde 28 i ondan mı ki acaba. Devamı da gelmedi zaten de bir sey yoktur inşallah 🙏
guzelanne01_ Tanembebek5 Benim doktorum böyle dedi canım çünkü herşeyime baktı normal olunca bu olan bi durummda olduğu için geriye bu kaldı sen yinede yarın doktoruna git
Tanembebek5 guzelanne01_ benim zaten 4 haftadan 8 haftaya kadar lekelenmem vardı doktor normal dedi hatta ben kafama çok takıyorum diye plutolon iğne verdi ona rağmen geçmedi sonra kendiliğinden geçti. Bugünde akşama kadar bir sey yoktu yine akıntı şeklinde hafif gelince sorayım dedim