Elisam22 Tubacngl bebege iki takimmi giydirdiler ondanmi 4 takim benim doğum şubata gelecek acaba ben daha cokmu koymalıyım die soruorm
Elisam22 sedefyrs1101 benim pijamalar koyu pembeyle kirmizi beyaz elbisele sabahlik ucu yeter heralde
sedefyrs1101 Tubacngl İlk doğumum da bebek bezi koymamı söylemişlerdi bebeğin bezinden koydum altıma hiç sızmamştı yine mi oyleyapsam acaba 🤣
Elisam22 sedefyrs1101 ben hasta bezi var elmde cırt cirtli ondan alcam valla normal gece orkide koycm
Tubacngl sedefyrs1101 Sen benden tecrübelisin benim ilk doğumum 😃 şuan bile altımda var tuvaletini bile tutamıyosun o zaman iyi geliyo