sedefyrs1101
Kış çocuğuysa gerek var bence hırkaya , alt açma örtüsü ,havlu kağıt , gümüş kapak ,çöp poşeti , pipet , hurma , nescafe ketıl 😁 çok lazım oluyor diyorlar 🤷♀️ sıcak su torbası , normal orkitte götür bence , 10 tane bebek bezi az gibi . Belgeler şarj powerbank kimlik , havlu , anne bebek süt kaşığı , puset , puset örtüsü , emzirme önlüğü , gelenlere maske , kolonya 😂