İyi günler başına böyle bir olay gelmiş olanlar benimle paylasirsa çok sevinirim.Yumurtaligimin bir tanesinde 6 cm kist olduğunu öğrendim ve aynı zamanda 5 haftalık gebelik olduğunu.Bir önceki doğumlarim sezeryanla oldu fakat bir çocuğum var.Doktor büyüyebilir veya kuculedebilir bilemeyiz dedi.Ve ben iki gündür karnımda bu kisti hissetmeye başladım yürüdükçe takılıyor hissi.Yasayan varsa nasıl bir sürec oldu