Merhaba, ben 6 haftalık hamileyim, 1 yıldan sonra zorlu bir süreçten geçerek hamile kaldım, eski doktorum doğal yollarla kalamazsın demişti ama Allah istedi ve oldu. Sorun şu ki benim galiba psikolojim iyi değil. Doktor 7ci haftada bakacağını söylüyor herhalde kesedi, kalpti o zaman belirlenecek. Önüme çıkan her kötü şeyden bende de çıkacak sanıyorum. Her şeyi dert ediyorum kendime. Bazen karnımda bir bebek olmadığını ben öyle sandığımı düşünüyorum. Biliyorum kötü düşünce kötüyü getirir ama kendime engel olamıyorum ( umarım biran önce doktor bana güzel bir haber verir, gitgide daha çok kuruntu yapıyorum 😔