Benimde başıma gelmişti canım 9 haftalıkken kalbi durdu ve kürtaj oldum. Hemen hamile kalamıyorum zaten ve ilk çocuktu çok üzülmüştüm. Doktor 6 ay korunmayı önermişti ben 2. Ay korunmayı bıraktım ve hemen tekrar hamile kaldım. Şükürler olsun Şimdi kızım 3 yaşında. O zamanlar herşeyde bir hayır var geçecek unutacaksın diyenler pek umrumda değildi üzüntüme merhem olmuyordu ama geçiyor gerçekten. Kurban olduğum Allah hep bir hayır kapısı açıyor. İlaçla vs. Düşürmeye çalışmaktansa kürtaj olmanı tavsiye ediyorum. Kürtajda kanalların temizleniyor ve tekrar hamile kalman kolaylaşıyor. Atlatması gerçekten zor ama inşallah Allah yüzünü güldürür hemen tekrar