Merhaba hanimlar 6+3 haftalık gebeyim şükür keseyi bebişi gördüm 3 hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktor akintim devam ediyor ne sarı ne kahve rengi sıkıntılı bir durum yok hamd olsun ne kaşık ağrım ne belim ama merak ediyorum böyle bir durum yaşayan var mı ve risk oluşturuyor mu şimdiden teşekkür ederim