prensesim1_ Kızlar selam dünde paylaşım yapmıştım ovulasyon tedti kullanıyorum dün çok net olan t çizgisi bugün silikleşti yani bugün yumurta çatlamışmı oluyor yumurtlamamı önemli çatlamamı kafam çok karışık ?
NobleMom prensesim1_ önemli olan çatlama. Pik gördüğünüzde oluşan yumurta en olgun halini almış oluyor. Sonrasında kişiye göre değişen 12-24-36-48 saaat sonrada çatlamış oluyor ve döllenmeye hazır hale geliyor. Bugünden itibaren bir hafta gün aşırı ilişki 👍🏻
arirangg prensesim1_ Evet yumurtan çatladı. Dünü değerlendirmişsinizdir. Bugün ve yarını da değerlendirin