Yazılardan etkilenenler için hassas diyorum kızlar bebeğin plesantadan parça almışlardı 27 ekimde gelişim geriligi başladı diye bakildi biliyorsunuz bilenler zaten 2 test.yapildi kromozomları düzgün çıktı çok şükür ama yetmez dediler wes diye test varmış oda temiz çıkar ise rahat edebiliriz dediler yine morallim bozuldu cnki eşimde o testi duyunca yaptıralım dedi ve o sonuç 4 haftada çıkarmış ve ben 8 aylık olucam şuan 30+1iz karnı ve bacakları 26.haftada geriden gelerek büyüyor 1 kilo oldu yasamaz dediler di direniyor kıpır kıpır içimde ikili testim de temiz ense kalinlgi burun kemikleri de güzel organlarda güzel perinetologlar takip etsin dedim karar sizin dediler perşembeye randevu aldik bakacaklar tekrardan doğuma kadar takip için ama diğer teste de zihinsel kas sorunlarına bakılirmis kafam allak bullak oldu 😒