sudamlasi Tezgin ağrısı acısı yok öyle sinek ısırığı gibi diyebilirim. Düşük tehlikesi de eskiden fazlaydı artık düşük riski oldukça az. İşlemi yapan doktorun işinde iyi olması yeterli. Sormak istediğin soru varsa sorabilirsin🌼