ferah-2111 Kızlar çalışıyorum ama kendimi sürekli yorgun hasta hissediyorum ve bu yüzden ise gelmek istemiyorum sizde de var mı böyle haller 18 haftalık gebeyim
[silindi] ferah-2111 bende de aynı şeyler var, ben daha 10. Haftadayım 18 de de böyle olacaksa yandık
Sedavedoga ferah-2111 bende 9+4 haftalık hamileyim aynı sıkıntı bende de var heleki artık hava erken kararıyor akşam üzeri olduğum yerde uyumak istiyorum üşeniyorum her işe
Meribiri1 ferah-2111 bende bazen öyleyim 17 haftalık hamileyim öğretmenim ama 32 hafta gelse de izne ayrılsam diye gün sayıyorum resmen
Yenianneeee Bence iş ortamı müsaitse arada 2-3 günlük raporlar alın, hem fiziksel hem de psikolojik olarak kendinize gelebilirsiniz
Gul-100294 İş yerimde b mi bunalıma soktular nöbet sistemi acil servis de çalışırken mesai çalışmaya döndürdüler bazı yetersizsin gibi hakaretler ederek rapor alma
Seydo54 25nci haftamdayim 32nci haftami iple cekiyorum, gerci ocagin başında rapor alacam bi 10 gun kadar sonra dogum raporu alirim bebisim cok asagida asagima baski cok oluyor