Bbsrrr merhaba her tedavi başka ve kişiye özel oluyor herkesle karşılaştırmayın doktorunuzu dinleyin ben 4. Tedavideyim ilk bende adetten sonraki 21. Günü iğneye başladım yumurtaları başlıların yeterli boyuta gelmesini sağlıyor. Çatlamasını engelliyor hepsi olgun güzel sağlıklı yumurtalarımız olsun bende adetti bekliyorum. Adet geldiğinde doktora gidip ilerleyeceğiz hakkımızda hayırlısı olsun bu tedavi uzun protokol dendi. Genelde koşa tedavi uygulanıyor. Doktorunuz böyle denediyse sabırlı olup bekleyin vücudun da seninle birlikte ilerlesin stres yapma.