zlmsrt Kızlar aranızda benim gibi tereddüt eden varsa tereddüt etmeden alsın.benim siparişim bugün elime ulaştı çikolataların tadı inanılmaz güzel ve taze
Aysehatun zlmsrt evet bende sipariş verdim tam istediğim model renkte geldi tadıda harika sütlü hepsi çikolataların 🙈
zlmsrt Aysehatun aynen ben internetten aldığımız için açıkcası bayat gelir diye korkuyordum ama çok güzeller cidden .daha güzelini yemedim o derece 😄
zlmsrt niayk evet canım kendin yap 70li lerden aldım zaten sadece etiketini kendin yapıştırıyorsun ondada bişey yok beş dakka da hallettim. Üşenmedim saydım 73 tane çikolata koymuşlar içine 😂
Aysehatun zlmsrt aynen afiyet olsun sizede dağıtacağınız kişilerede ben mevlüttede siparis vericem yeniden ☺️
gonulcelen zlmsrt ay ona bile zam gelmiş Bn 36 tl almıştım dedim biraz daha takviye yapim evde kalsın 49 tl olmuş 🤦🏼♀️
tazecikanneee zlmsrt ne kadar sürede elinize ulaştı acaba 😇😇😇 bide kendin yap olanından mı almıstınıızz😇
Asiyebsrn Bende siparis vermeyi dusunuyodum ordan artik verebilirim kasim sonu dogumum ne zaman versem acaba siparisi
zlmsrt Asiyebsrn vala benim de Kasım sonu gibide ben aldım ne olur ne olmaz sona bırakmayım hiçbirşeyi diye😄